Avbryt

Okej

Anmälan till vårterminen 2024

• 28 jan Oscar Pålsson

Ej fått bekräftelse mail angående dans. Min fru har mailat er men ej fått svar där heller. Med vänlig hälsning Oscar Pålsson.

• 28 jan Susanne Persson

Hej. Jag har inte fått svar på mitt mail, ang danzy 3? Om min dotter har fått någon plats? Mvh Susanne

• 28 jan Gabriela Hjalmarsson

Hej Susanne Persson jag har delat in barn 21.01.2024 och skickade ut bekraftelse pa eftermiddag. Din anamalan kom dagen efter sa ar de inte konstigt att du inte har fatt. Jag har lart min laxa att vara tydlig med datum som man ska anmala sig. Det finns plats sa kommer bekraftelse inom 10 minuter.

• 28 jan Gabriela Hjalmarsson

Hej Oscar Pålsson, jag skickade valkomst brev till : Oscar Pålsson 21.01.2024 att erat dotter kom med barndans grupp nummer 2 14:00. Kommer skicka extra brev direkt nu till samma adress. jag kollade genom alla email jag fick fran BSK kansliet men hittade inget fran din frun. // Hjalmarsson

• 28 jan Oscar Pålsson

Ok. Min fru fick mail nu kl 13.16. Vår kommer nästa vecka. Tack